BESTUURSVERGADERING

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Bedankt voor de steunende woorden. Ik ben fier op MatraMania, het is een fijne club en iedereen is daar welkom.
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Hum....., het is fijn dat er mensen zijn die anderen belangeloos wensen te helpen.
Maar...., dit zal zeker niet lukken voor iedereen, je hebt gevers en nemers?
Je maakt zelf wel uit tot welke groep je behoort.
De wereld is van de nemers :evil: , de vreugde aan de gevers :D .

:( You can't have it all! 8) :wink:
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Overal zijn er die profiteren van een ander,maar die personen zijn dan ook vlug gekend. :roll:
Wij zijn een fijne groep die elkaar zoveel mogelijk helpen,(ieder naar zijn mogelijkheden)laat het ons zo houden. :lol:

Groeten
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik maak er een dagelijkse gewoonte van om het forum te bekijken en veel wordt door de respectievelijke verantwoordelijken opgelost. Wegens de drukke automaand januari schiet er soms de tijd bij in om te replyen
maar we zijn er in het hart met volle overgave mee bezig. Verder heb ik van Filip het geschenk van de site gekregen. Alles is van de server naar mijn PC geladen en updates worden gedaan. Upload naar webserver volgen met mondjesmaat. Dit is ook nieuw voor mij. Mocht er iemand interesse hebben, graag, alles is voorhanden behalve tijd.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik heb thuis iemand die daar zeer handig in is maar spijtig dat hij geen interese heeft in Matra. :cry:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Interesse ja, kunde en tijd, dat hangt er van af.

Deze taak kan best verdeeld worden?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Paul,
Dit is een taak die je eigenlijk niet kunt verdelen. Als er meerdere personen aan de gegevens gaan werken wordt het een knoeiboel waar je niet meer uit geraakt. Het is al moeilijk genoeg zo" denk ik".
Ik kan het niet. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Eigenlijk bedoel ik dat het beter zou zijn als meerdere mensen hiervan kennis zouden hebben en indien nodig die taak kunnen overnemen.
Last edited by Paul on Tue Jan 30, 2007 6:35 pm, edited 1 time in total.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dat zou inderdaad beter zijn, als er nu iets mis loopt ligt alles plat. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik zou eerst graag weten hoe alles in mekaar zit, ze gaan me geen 2 keer bij mijn ... hebben. Ik heb reeds wat kleine wijzigingen gedaan en tracht dagelijks updates te doen. Natuurlijk gaan ik me hier niet full op toeleggen, daarvoor heb ik te weinig tijd.
De website moet door 1 persoon gedaan worden want meerdere personen brengen ook diverse structuren mee. Ik hou in elk geval vanaf nu een stok tussen de deur.
Post Reply