contact met een nieuw lid! GEERT (Ludo zijn bagheera 1)

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

contact met een nieuw lid! GEERT (Ludo zijn bagheera 1)

Post by GODFRIED »

Dag Geert, :lol:
Jij bent het die de bagheera 1 van Ludo gekocht heeft.Als ik geen bagheera had dan was deze door mij gekocht.Een bagheera1 is een uniek exemplaar.z??r zeldzaam.Zonder veel werk krijg je een bagheera nooit in goede staat maar de voldoening erna is zoveel te groter.Je zult dan de eigenaar zijn van een exclusief voertuig dat bijna volledig van het straatbeeld verdwenen is.Fijn dat je bij de club wil komen.MatraMania zo heet de club is een toffe bende waar je onmiddellijk met open armen ontvangen zult worden.Wij zullen je met raad en daad bijstaan om je restauratie te doen slagen.We hebben een site waar je veel informatie kunt op vinden en je problemen kunt voorstellen.Vergeet het niet!Er is een massa kennis en ervaring onder de forum gebruikers.Maak gebruik van deze kennis en het spaart je een deel kopzorgen.Als eerste zou ik me op het forum registreren. www.matramania.be. Ga naar de rubriek rechts boven( registreren )dan kun je al onmiddellijk vragen stellen als dat nodig is .Lukt het niet goed of heb je problemen met het registreren!Laat het me dan horen.Ik weet niet of je al op het forum geweest bent! Maar kijk eens onder Bagheera dan zie dat er nog personen met de restauratie bezig zijn.Er staan veel foto's bij, zeer interessant!
Het wil natuurlijk niet zeggen dat jij het ook zo grondig moet doen!Dat maak je voor je eigen uit.
Alain Vanaken is onze voorzitter bij deze persoon moet je zijn om lid te worden.Maar wat het kost kun je zien op het forum.Indien het niet lukt om lid te worden via het forum!Stuur dan een e-mail naar Alain , alain.vanaken@skynet.be.
Alain is nu in Frankrijk en komt zaterdag terug thuis.
Ik wens met deze je al hartelijk welkom bij MatraMania.
Godfried. :wink:

ps: Ik zet dit schrijven al op forum onder jou naam. Dan kun je het daar ook lezen en kennen de andere leden je al een beetje.Als je dan geregistreerd bent kun je daar nog tekst aan toevoegen.
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Geert,
Ben je al geregistreerd?Laat eens iets van je horen.Gebruik het forum!
:wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Alain!!!

Alain Schouterden is niet alleen met een probleem om in te loggen.
Zie bericht hieronder. :wink:

Dag Godfried,

Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die er problemen mee heeft om zich te registreren op het forum van Matramania.
Ik ben nog steeds op de bevestiging aan het wachten om op de site in te kunnen loggen.

A pro po, prima site. Heb ze al volledig bekeken en veel informatie op gevonden.

Groeten Geert.
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Godfried,

Probleem is opgelost, zowel Alain als Geert kunnen nu volledig op het forum.

Trouwens, Geert welkom. De info die je me vroeg per mail (3 stuks denk ik) is terug te vinden op http://www.matramania.be/matramania.html
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Alain,
Bedankt.Ik was juist aan het mailen met Geert en wilde je nog eens attent maken op een probleem. :wink:
Mooi opgelost. :D :lol: 8) :P :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ja sorry maar door de strengere beveiliging op de site waren we blijkbaar een klein (maar belangrijk) detail over het hoofd gezien.
Zijn er nog problemen laat gerust iets weten.
matra.mania@skynet.be.
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

en nu gaat het wel
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Geert,
Welkom op het forum en misschien tot in de club!
Problemen zijn er om op te lossen en samen gaat dat veel beter.
Groetjes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Geert,

Er zal je nog een moeilijke weg te wachten staan voor er een rijbare Bagheera is. Laat je vooral niet ontmoedingen en zet door. Neem foto's en nota van al wat je doet. Heb je problemen laat het ons weten samen komen we erdoor.

en deel je ervaringen met de anderen via het forum en het clubblad.
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Werk is er inderdaad genog aan. Wat niet wegneemt dat ik er met plezier aan werk en naar kijk, ook al is de achterkant gestript en is de kofferplaat er nu uitgeslepen. De motor draait redelijk zuiver nu maar dient ooit nog eens fantsoenlijk afgesteld te worden. Helaas is er altijd te weinig tijd om er aan te werken, zeker nu dat onze dochter geboren is. Maar ooit zal hij terug in al zijn glorie over de straten rijden.
Last edited by Geert on Tue Oct 17, 2006 10:09 pm, edited 1 time in total.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

geert en vrouwke hartelijk proficiat met de dochter. en doe zo verder.nog veel succes met de bagheera, foto van spruit graag???
groetjes ludo.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Zeker een hartelijke proficiat met de geboorte van jullie dochter.Denk eraan in de bagheera is maar plaats voor 3. :lol: Misschien een knoopje erin. :oops: Nog een oplossing gevonden!Een bagheera bij kopen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Te laat. We zijn nu reeds met z'n vieren. Het zal een Rancho worden als we weg willen gaan. :wink:
Een foto plaatsen lukt blijkaar niet. Ik krijg steeds de meding dat hij te groot is.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Wij zijn ook met vieren. Ik heb twee zonen van 20 en 21 jaar.Maar ze vertikken het om met Matra te rijden. :evil:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Mischien zijn zij verstandiger als wij, Godfried. :lol:

Maar wij hebben plezier. 8) :lol:
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Paul,
Ze weten niet wat ze missen.De meeste van ons hebben het sleutelen met de paplepel mee gekregen.Dit kun je niet zeggen van de jeugd!Thuis toch niet. Geen interesse, liever aan de computer.Papa doet het onderhoud wel aan de auto's.Z??r zeker Paul, wij hebben er plezier aan. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Ik ben toch ontzettend blij dat ik de jaren '70 nog volop meegemaakt heb.
Toen waren auto's nog handgemaakte stukken techniek met een ziel.
De auto had toen dezelfde status als het kopen van een huis!
Nu staan er gemiddeld twee wagens voor de deur. Onderhoudsintervallen van 30.000km en effe gauw door de carwash hebben de auto bijna tot een wegwerpprodukt herleid. Hoeveel nog goede auto's worden er jaarlijks niet "afgezet"?
Misschien kunnen we eens een leuke discussie openen op het forum over het verschil met toen en nu.
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

In de jaren '70 was een auto na maximum 10 jaar uit het verkeer.Nu zijn ze dan pas ingereden. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
georges1
Posts: 203
Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
Location: 9960 Assenede

Post by georges1 »

ja, zo'n oud karretje voel je nog leven onder je kont
Post Reply