ongewenste bezoekers

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

ongewenste bezoekers

Post by bassboss »

Waar ik (en ik ben waarschijnlijk niet de enige..) me ongelooflijk begin aan te ergeren, is aan de toevloed van ongewenste bezoekers op dit forum.
Hetgeen ze aan te bieden hebben spreekt weinig tot de verbeelding (of misschien juist wel...) en zal hoogstwaarschijnlijk hoegenaamd niets met Matra te maken hebben.
Ik weet dat meerdere fora er last van hebben en dat de webmaster steeds weer in actie moet schieten om ze te verwijderen.
Zouden we niks kunnen veranderen aan de registratieprocedure voor nieuwe bezoekers?
Bv. door ze al of niet toe te laten door middel van een paswoord of code die alleen de webmaster hen verstrekt?

Vriendelijke groeten,

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bart, ik vind het ook verschrikkelijk en ben dagelijks bezig met de boel op te kuisen. Daarom zal ik bij Filip eens informeren of het mogelijk is om enkel post van "gecontroleerde" users binnen te laten. Dus weg met de ongeregistreerde gasten en geregistreerde nietsnutten.
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Op mijn Forum had ik hier ook erg last van, nu heb ik de instellingen veranderd zodat enkel ingelogde (en dus geregistreerde) bezoekers een bericht kunnen plaatsen. Dan ben je ervan af, want inloggen doen de "bots" van dat soort bedrijven niet.
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Gasten kunnen vanaf nu niet meer posten/replyen/downloaden/
etc.
User avatar
matramurena
Posts: 838
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:09 am
Location: Sundet, Lillesand, Noorwegen
Contact:

Post by matramurena »

Dan moet je er vanaf zijn als het goed is, ik heb slechts 1 keer een ingelogde spammer gehad, maar die gewoon verwijderd uit de ledenlijst. Sindsdien is het nooit meer voorgekomen.

Ik snap sowiezo niet waarom dit soort berichten gepost worden, niemand klikt toch op dat soort links??
Martijn

1983 Matra Murena 3.0 V6
2008 Lancia Phedra Emblema 2.0 Hdi
2018 VW Golf GTE
1980 (?) Tunejolle 16, Mercury 60 EFI
1984 Happy 27 zeilboot. Volvo Penta MD5B
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Mooie oplossing. Weg met die onnozelaars! Dat ze hun rotzooi ergens anders dumpen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Godfried ik moet nog wel dagelijks aanpassing doen maar het is als veel beter. Het forum moet voor iedereen snel toegankelijk zijn en daarom moet je soms wat water in de wijn doen.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Het probleem is eindelijk opgelost, iedereen kan nog altijd registreren maar we moeten nu altijd de registratie bevestigen voor een gebruiker actief kan deelnemen.
Ik zal de memberlist nu zo spoedig mogelijk uitmesten.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9839
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Nu wordt het forum alleen gebruikt door mensen die interesse in Matra hebben en dat is ook de bedoeling van het forum.Een z??r goede oplossing. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply