BFOV

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Alain
Voor mij moet Matramania ook niet aansluiten bij BFOV,als er maar 2 leden pro zijn,is het in een democratische club steeds de meerderheid die het gelijk krijgt.
Ontevreden ? NEE
Voordeel ??? Waar kan ik voor 125 ? een verzekering krijgen met pechverhelping , met gewone nummerplaten rondrijden en wettelijk volledig in orde zijn ?
Zal hierbij zoals Godfried de discussie maar afsluiten.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Paul

Op de oldtimersbeurs van Antwerpen een ontmoeting gehad met de verantwoordelijke van BFOV,een gezellige babbel gehad en wat documentatie waarbij een voordeelpas(retro profit passs)die voordelen bied bij bezoek aan beurzen,handelaars en zelf het oldtimer museum die wij bezoeken tijdens de rondrit geeft korting,hebt u uw pas ook reeds gekregen ?
Terug enkele badge (zie foto)van Matra gekocht,als u er ook een wilt,vraag maar ik breng ze mee.

Groeten
Attachments
antw..JPG
antw..JPG (22.66 KiB) Viewed 4410 times
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Jules,
Ik heb die retro profit pas van de BFOV ook ontvangen.Hij is geldig tot 2008.Is er ergens een lijst van wie er korting geeft op deze pas?Blijkbaar kun je op die beurzen toch nog redelijk wat spul van Matra kopen.Die rechthoekige met Matra automobile die interesseert mij wel als je die verkoopt?Ben je al ooit in Duitsland (Essen) op de beurs geweest)Deze moet enorm groot zijn. Ik ben er nooit geweest maar zou het wel eens willen. Misschien eens samen met de club.
Groetjes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Godfried

Ik heb van de verantwoordelijke van BFOV een boekje gekregen Retro Classic News en daar staat alles in wie voorlopig korting geeft,de lijst zal nog uitgebreidt worden.
Het langwerpige badge breng ik mee op 13 mei voor u,of moet het opgestuurd worden ?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Jules,
Opsturen is niet nodig we zien ons op 13 mei.Alvast bedankt.
Groetjes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
matra530lx
Posts: 489
Joined: Sun Aug 06, 2006 3:17 pm
Location: 2220 Hallaar

BFOV

Post by matra530lx »

Aan al onze leden,

Vandaag is de aanvraag tot aansluiting bij de federatie(BFOV) de deur uitgegaan.
We wachten nu met ongeduld op het antwoord van de federatie.
Als de nodige documenten zijn ingevuld, dan wordt onze aanvraag op de eerst volgende bestuursvergadering van de federatie besproken en normaal gezien goedgekeurd.
Het zal nog wel wat tijd in beslag nemen, maar het gaat er komen.
Voor leden die al eens een kijkje willen nemen op de site van het BFOV hier volgt de link:
http://www.bfov.be/nl_0409/verzekering/ ... ingen.html
hiermee kom je op de info pagina betreffende de verzekering.

Mvg, Jean

Matra 530LX
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Jean heeft alvast een voorzet gegeven (waarvoor mijn dank) aan jullie om de bal in de netten te koppen.
Dus hebben jullie interesse in de verzekering via BFOV maak het alvast kenbaar, zo kunnen we jullie na aanvaarding van onze club binnen BFOV snel de nodige formaliteiten opsturen.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9851
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Bedankt voor de vlugge handeling.
Ik zal een jaartje passen omdat ik al betaald heb bij een andere club. :x
Matra Bagheera S - 1977
matra530lx
Posts: 489
Joined: Sun Aug 06, 2006 3:17 pm
Location: 2220 Hallaar

BFOV

Post by matra530lx »

Aan al onze leden,

Vandaag is er al antwoord gekomen op onze vraag tot aansluiting bij het BFOV en zal zo snel mogelijk in orde gebracht worden. Word vervolgt ....

Mvg,

Matra 530LX
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Jeeeeeezes..................... :D om duizelig van te worden! 8)
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Volgens de site www.bfov.be is onze aansluiting een feit.
http://www.bfov.be/clubs/club_display?id=225.0000
Post Reply