Idee?nbus

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
Danny
Posts: 43
Joined: Sun Nov 06, 2005 8:22 pm
Location: Mechelen

Idee?nbus

Post by Danny »

Zoals gevraagd werd hier de nieuwe topic ?Idee?nbus?

Zal de eer dus maar aan mijzelf houden op deze Topic op te starten, en dan ook maar meteen enkele idee?n lanceren.

Al of niet openstaand voor iedereen:

Bij deze activiteiten is het de bedoeling om de Club Matramania bij deze naambekendheid te geven en/of geld in het laatje te brengen wat dan toch integraal ten voordele van de clubleden is.

:lol: Organiseren van een autozoektocht (bolletje pijl; visgraat, kaartlezen, enz?.) al of niet gekoppeld aan een BBQ (Groot potentieel aan deelnemers er zijn zelf clubs die niets anders doen dan deelnemen aan zulke zoektochten)

:lol: Een rondrit voor mindervaliden organiseren met een Matra. Niets is plezanter dan een mens gelukkig maken. (word ook met sitecars gedaan)

:lol: Een activiteit voor een goed doel organiseren per jaar (omhaling speelgoed voor een weeshuis bijv) (hierbij refereer ik naar het St Niklaas treffen van de Oostendse Motoclub is een treffen ten voordele van een weeshuis in het Oostendse de motard's komen van al onze buurlanden) maar zo groot zie ik het ook niet :wink:


Andere idee?n laat maar komen kunnen we hier een lekkere topic van maken en weet groeit er wat van

:wink: Overigens kan er iemand mij vertellen waar en wanneer er een samenkomst is van de club zou toch wel es met jullie kennis willen maken irl
Er is geen mooier resultaat dan dat waarvoor je hard hebt gewerkt.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Danny,
Eind februari is er een nieuwjaarsreceptie, voor leden en niet leden.Niet leden betalen wel een kleine vergoeding.De juiste datum is nog niet bepaald.Dit is het moment om kennis te maken met de club.
Groetjes :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply