Matra's

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
Guest

Matra's

Post by Guest »

Misschien moeten wij er ook eens aan denken hoe wij de Matramania leden die mogelijk niet vertrouwd zijn met PC en internet kunnen bereiken om hun mening te vragen over alles wat met Matra's te maken heeft.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Sorry terug vergeten in te loggen.
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Tja.Hier komt het grote voordeel van het internet en dus ook het forum om de hoek kijken. Op een forum kan je je mening ogenblikkelijk kwijt en je bereikt er de ganse wereld en dus ook de meeste Matra-liefhebbers mee.
Voor diegenen die het internet niet kennen blijft er enkel het tijdschrift nog waarin misschien wat meer 'lezersbrieven' moeten opgenomen worden. Dit ongeacht ze naar de redaktie gemailed of per post verzonden zijn. Ik ben misschien verkeerd maar zou het aantal Matramania-leden zonder internet en computerkennis hoog liggen? Kunnen misschien rondvraag doen in het volgende clubblad en hierop inspelen met een speciale rubriek 'lezersbrieven'.
Uiteraard kan het clubblad maar een paar keer per jaar verschijnen en een forum daarentegen verandert dagelijks van onderwerp.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Lijkt mij een goed idee betreft die lezersbrieven,maar om te weten of er nog veel Matramania leden zijn die niet met de PC werken,daarvoor moeten wij een beroep doen op Alain die weet hoeveel clubbladen er nog met de post verstuurd worden.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Er zijn slechts 6 leden die het tijdschrift via de post krijgen en van deze 6 zijn er 4 die ook over internet beschikken. De 2 andere mensen worden regelmatig op de hoogte gehouden via nieuwsbrieven (te koop, meetings,...)
Guest

Post by Guest »

Bedankt Alain,ik denk dat wij dan dit onderwerp kunnen afsluiten.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Anonymous wrote:Bedankt Alain,ik denk dat wij dan dit onderwerp kunnen afsluiten.
Nogmaals vergeten van inloggen :oops: :oops: :oops:
Post Reply