Het begin van mijn verzameling

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
MatraDave
Posts: 55
Joined: Mon Oct 08, 2012 8:04 am

Het begin van mijn verzameling

Post by MatraDave »

Vandaag heb ik een leuk plekje gemaakt in mijn glazen kast waar ik mijn matra spulletjes mooi kwijt kan. Het is nog niet veel maar ik hoop het langzaam aan uit te breiden.

Image
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Mooi plekje Dave, je kan nu weer even vooruit,
Toevallig vorige week ook een 3 deligekast opgehangen.
Zo langzamerhand komt er steeds wat bij en het ligt overal.
Vrouw mag het allemaal afstoffen 8)

Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
MatraDave
Posts: 55
Joined: Mon Oct 08, 2012 8:04 am

Post by MatraDave »

haha ja het is erg leuk om zulk soort spulletjes te verzamelen alleen ik vind de prijzen voor de gemiddelde matra schaalmodellen best hoog :( Ik keek laatst even van dichtbij naar mijn verzameling schaalmotoren en ik schrok toch wel van de hoeveelheid stof die erop zat :lol:
User avatar
lemans
Posts: 320
Joined: Wed Mar 25, 2009 10:03 pm
Location: rotselaar heikant/berg

Re: Het begin van mijn verzameling

Post by lemans »

MatraDave wrote:Vandaag heb ik een leuk plekje gemaakt in mijn glazen kast waar ik mijn matra spulletjes mooi kwijt kan. Het is nog niet veel maar ik hoop het langzaam aan uit te breiden.

Image


Opletten hoor ...... mijn automotive "schrijn" barst ondertussen uit zijn voegen na reeds meer dan een kwart eeuw autohebbedingetjes verzamelen.. bagheera bart noemt zo"n kastjes het heilige "tabernakel" ..

STEF
gydomatra
Posts: 191
Joined: Thu Jul 07, 2011 11:14 pm

artikel over Perestroika?

Post by gydomatra »

ik zie dat je een artikel van een tijdschrift heb over de Perestroika?
Dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen.

Kun je er iets meer over vertellen?

Ik ben wel erg benieuwd. De foto's lijken wel erg veel op mijn eigen perestroika.
User avatar
MatraDave
Posts: 55
Joined: Mon Oct 08, 2012 8:04 am

Post by MatraDave »

Het artikel stond in "de heilige koe". Mn vader had het boekje gevonden op marktplaats
User avatar
Theo
Posts: 108
Joined: Thu Aug 12, 2004 10:00 pm

Post by Theo »

Ik heb nog wel een exemplaar van dat tijdschrift liggen als iemand interesse heeft stuur maar een pb.

Deze stond laatst op marktplaats en zal nog wel niet verkocht zijn schat ik zo in gezien de vraag prijs. Heb eens mee gereden met Marcel en reed fantastisch. Erg nette afwerking.

Groeten, Theo
User avatar
hans
Posts: 150
Joined: Sat Apr 24, 2004 10:34 pm
Location: rotterdam/holland

verzamelen

Post by hans »

:wink: ik heb nog wat klein matra spul voor je collectie waar ik voor zacht prijsje vanaf wil hoor!
bv proto ms 640! compleet in onderdelen,al geverfd,moet alleen in elkaar gezet worden ik dacht merk vroom(moet ik nakijken)
verder nog meerdere le mans modellen en bagheera modellen,liggen maar in de schuur. :wink:
bagheera sectie contactpersoon SMSC (niet meer)
Post Reply