Even voorstellen

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
Rocket Rider
Posts: 1
Joined: Sun Sep 23, 2012 7:58 pm

Even voorstellen

Post by Rocket Rider »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Frank woon in de buurt van Tessenderlo, en ben net lid geworden van jullie club.
Mijn passie voor oude voertuigen duurt al enkele decenia, en heb dan ook al enkele restauratie's achter de rug, zoals waarschijnlijk bij velen onder ons, gaat mijn interesse voornamelijk uit naar wagens die ik leuk vond toen ik nog klein was, wagens met een speciaal kantje aan, een speciale (mooie) vormgeving, kortom het type wagen waaraan de ook de Matra, en dan in het bijzonder (voor mij dan) de Bagheera voldoet.
Kennisen van mijn ouders hadden er eentje, en wat bij mij altijd tot mijn verbeelding sprak, was het feit dat er aan die wagen ergens een klepje zat waarmee je van op afstand de koffer kon openen, zelf hadden wij een volvo...zonder klepje :-), dat je dan nog met drie op een rij kon zitten, en dat de motor achteraan zit maakte het geheel af.
Kortom...die Bagheera is lang in mijn achterhoofd blijven "sluimeren", tot mijn goede vriend en collega Stef, me voor de zomer meenam op uitstap met zijn Murena, toen is de vonk goed en wel overgeslagen, et voilà, na wat zoekwerk heb ik het geluk gehad een goed gerestaureerde wagen te kunnen aankopen.
Rest mij nog de leden die meereden op de "1eWing" rit te bedanken voor de aangename ontvangst, en Stef en Bart in het bijzonder te feliciteren met hun rit, die reuze meegevallen is...de broodjes waren ook lekker :-).

Frank
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Hoi Frank, welkom bij de club der Matrafielen.

Het virus heeft zo te horen al heel lang gesluimerd bij jou, maar is nu blijkbaar ook in alle hevigheid losgekomen... geeft niets, ondanks het feit dat dit virus ongeneeslijk is zul je er zelf verder weinig last van hebben. (maar je naasten wellicht wel wat meer... :lol: )

Maar heb je nog een paar mooie foto's van je panter die je hier kunt plaatsen?
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
fjodor 2.2
Posts: 171
Joined: Mon Mar 30, 2009 10:17 am
Location: Amersfoort (NL)

Post by fjodor 2.2 »

Hoi Frank,

Het was leuk je te ontmoeten met de meeting.
Hoop dat je niet nog meer bent besmet door het matra-virus.
Groet Fjodor

Matra Murena 2.2 -1982

Weet je nog toen
"de boten van hout en de mannen van staal waren"
Post Reply