Overlijden Jean Struyf

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Als je iemand graag hebt, zeg hem dat dan en niet als hij dood is. Voor Jean is dit te laat.
Ik zal hem nooit vergeten.
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Jeezes, dat ik dit uitgerekend op deze dag moet lezen!!!!!

Meteen klaar wakker.

Dat kwam hard aan.

Hoe dom ben ik toch weer eens geweest, dat ik dit niet heb zien aankomen!
Verdomme toch, sorry hoor, en alsnog mijn “oprechte deelneming” aan “allen” die dit verlies dragen!
Dit schrijf ik nu met heel erg veel moeite om mijn tranen te bedwingen.
Ik kan mij nu voornemen deze fout niet meer te maken, maar ik vrees dat mijn mens zijn mij daar zal in hinderen.

Even dit aan Jules, hopelijk oordeel je niet te hard en drijf je jezelf daardoor niet verder in een hoekje.
Laat je horen en niet alleen bij een dergelijk gebeuren.
Mensen zijn nu eenmaal niet perfect en dat mag je ook niet verwachten.
Ikzelf ben er weer eens een voorbeeld van.
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Post by zeuneke »

beste iedereen ,

ik ben waarschijnlijk de laatste van de bende die dit leest !
ik heb nog contact gezocht met Jean , hij had nog stukken gevraagd voor zijn wagen en de Audi van zijn kinderen...ik kreeg van hem maar geen reactie en nu begrijp ik waarom ! Door de drukte en verblijf in het buitenland heb ik de laatste maanden geen forum tijd meer gehad .
Ik weet niet hoe ik kan uitdrukken hoe verschrikkelijk hard dit aankomt.
Het was op de nieuwjaarsmeeting toen ik buiten met Jean zijn Avantime stond te bewonderen dat hij me aansprak over het probleem met zijn "thermostaat" , de ene helft van zijn lichaam was en voelde warm aan , terwijl de andere kant koud aanvoelde. ik raadde hem aan zo snel mogelijk een dokter te raadplegen en verder te zoeken want dit was niet normaal. Enkele weken later belde Jean me op met de diagnose , ik heb hem steeds proberen op te beuren , een rots van een vent als hij moest dit kunnen overwinnen !!!
maar helaas het heeft niet mogen zijn .
Met Jean kwam ik heel goed overeen omdat we beiden van mening waren dat zowel kennis als onderdelenvoorraad van ons Merk zoveel mogelijk moesten gedeeld worden , laat ons dit dan ook doen !!!

Bij deze wil ik me bij de familie van Jean verontschuldigen , ik had meer en sneller met hem contact moeten zoeken , ik en ook onze kinderen zullen "de beer van een vent" (als hij bij ons binnen kwam was de living halfvol!!) nooit vergeten!!

matra mannen , ik stel voor om de nieuwjaarsmeeting dit jaar te houden ter ere van Jean , we kunnen misschien zijn familie persoonlijk uitnodigen . Zo kunnen we hem nog één keer helemaal in het midden van de belangstelling plaatsen !! En geven we onze meeting een reden om allemaal te komen !!

met droeve groet,

Frank
Post Reply