Aantal forum volgers

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
Richard
Posts: 1840
Joined: Sat Jan 09, 2010 6:32 pm
Location: Doetinchem

Aantal forum volgers

Post by Richard »

Hoi,

Ik zit al een paar dagen met verwondering naar de teller met het aantal geregistreerde forum users te kijken. Liep deze altijd al zo hard op ? Gisteren bijvoorbeeld ging deze van 266 s morgen's naar 369 s avond's en nu staat hij zelfs op 408. Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk....... maar het viel me op.
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Dat dien je met een korrel zout te nemen, daar zitten heel veel spambots tussen, die fora als deze gebruiken om kenbaarheid te geven aan hun bedoelingen, niet altijd even koosjer. Tegenwoordig raken ze moeiteloos door de registratie, om ze er weer af te gooien dien je ze op dit php forum stuk voor stuk te selecteren en te verwijderen, posten kunnen ze niet omdat de registratie manueel moet geactiveerd worden.
maw, er kruipt veel tijd in om een forum zoals dit clean en draaiende te houden, k'spreek uit ervaring :evil:
Bagheera X '78
User avatar
Richard
Posts: 1840
Joined: Sat Jan 09, 2010 6:32 pm
Location: Doetinchem

Post by Richard »

dat kost zeker veel tijd...... mijn nieuwsgierigheid is iig weer gekalmeerd. bedankt.
Dodge Challenger SXT Plus, 2016
Opel Adam 1.4L, 2016
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dat is ook de reden dat je sinds enkele jaren geregistreerd moet zijn om te kunnen posten op ons forum.
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

GODFRIED wrote:Dat is ook de reden dat je sinds enkele jaren geregistreerd moet zijn om te kunnen posten op ons forum.
Ik denk niet dat je de dag van vandaag nog ergens op eender welk Fora kan posten zonder enige vorm van registratie 8)
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ja, allemaal om de zelfde reden. :cry:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Bij veel forums zie je vervormde getallen om in te typen voor je kunt registreren.
Daar kunnen die bots niet veel mee.
Denk dat je daar veel mee kan voorkomen.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Klopt, hier heb je ook van die cijfers maar ze zijn niet echt gescrambled, dus daar loopt zo'n spambot vlot door.
Bagheera X '78
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4058
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Forum vergt inderdaad wat onderhoud, de spambots kunnen via selectie vlot verwijderd worden, posten kunnen ze inderdaad niet. Zelfs door een gescramblede code gaan ze vandaag los door. Oké net heb ik ze weer even opgeruimd :wink:
Post Reply