Even voorstellen

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
Remco007
Posts: 205
Joined: Tue Oct 20, 2009 11:22 pm
Location: Bergschenhoek

Even voorstellen

Post by Remco007 »

Ik volg de items op de site al enige maanden en sinds vorige week ben ik dan officieel lid geworden (tenminste, ik heb betaald). Sinds september ben ik de trotse bezitter van een Murena 1.6. Al lange tijd heb ik de auto bewonderd en toen er in de buurt er ??n te koop stond ben ik dan ook gezwicht. Het moment was aardig goed getimed omdat mijn andere project, een Kever Cabrio net klaar was. Momenteel staat de Kever op stalling en is de Murena bijna klaar voor de keuring.



Ik weet niet of de foto's lukken.

groeten, Remco
Attachments
PICT3167b.JPG
PICT3167b.JPG (38.83 KiB) Viewed 7151 times
PICT2918b.JPG
PICT2918b.JPG (50.87 KiB) Viewed 7151 times
User avatar
matrafan
Posts: 2137
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Zo op het eerste zicht nog een pracht wagen met weinig werk aan.

Gaat ge nog veel plezier aan beleven.

Welkom bij de club en als er vragen zijn laat maar komen.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Remco,

Van harte welkom als clublid bij MatraMania. Komende week zou je een paswoord moeten ontvangen waar je het ledengedeelte mee opkan.
Een witte murena zie je zo veel niet, persoonlijk vind ik deze kleur zeer goed passend bij een murena.
Zo te zien is deze murena nog in zeer mooie staat.
Als je iets nodig hebt, informatie of onderdelen dan laat je het hier maar horen. Onder het ledengedeelte kun je de onderdelen zien die je kunt aankopen via de club. Andere onderdelen worden voor je gezocht of aangekocht.
Misschien dat we ons wel eens treffen op een meeting of de nieuwjaarsreceptie van MatraMania.
Ik kijk er al naar uit.

Veel rijplezier en zorgeloze kilometers. Alhoewel af en toe wat sleutelen hoort er bij.
Succes. :wink:

PS; Ik zie dat je ook een zeer mooie kever cabrio hebt, laat de zon maar schijnen, of toch zo vlug mogelijk. :lol:
Matra Bagheera S - 1977
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

Welkom. :D
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Hallo Remco, welkom bij de Matrafielen.
De Murena ziet er al goed uit op de foto.
Wel heel iets anders als een kever, maar zelf heb ik ooit een kitcar gebouwd dus weet waar je mee bezig bent geweest,
Deze keer wat minder roest weg te werken denk ik.
Maak af en toe maar een plaatje van je bezigheden aan de auto, dat zien we graag.
Veel plezier er mee.

Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Dag Remco,ook namens mij welkom in de matraclub. Alweer iemand met het matravirus. De murena ziet er nog zeer mooi uit.
Nog veel matraplezier.



grt harry de matra.
User avatar
Remco007
Posts: 205
Joined: Tue Oct 20, 2009 11:22 pm
Location: Bergschenhoek

Even voorstellen

Post by Remco007 »

Bedankt voor de reacties.
De Matra geeft mij in elk geval een goed gevoel als ik het plaatswerk bekijk. Geen zorgen daarom. Het chassis is dankzij de thermische verzinking ook in behoorlijk goede staat. Hoewel er wel aandacht aan geschonken moet worden. De kleur wit vind ik ook erg mooi. De auto zag er echter wel iets slechter uit toen ik deze kocht. Ik heb al de linker deur vervangen en de uitlaat voorzien van nieuwe bochten. Verder de zekeringprint onder handen genomen, ventilatorschakelaar vervangen, ventilator gedonteerd en gesmeerd, diverse kroonstenen verwijderd alle sloten vervangen, stoorkolom vastgezet, bestuurdersstoel gevuld, schakelstangen vervangen en alles nagetrokken en diverse andere kleine klussen. Al met al een aardige klus maar ik ben er bijna.
De Kever is echter voor de pure zomer. Helaas zal het vechten worden voor de plek in de garage.

Remco
Attachments
PICT3098b.JPG
PICT3098b.JPG (48.41 KiB) Viewed 7098 times
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Ook van deze kant welkom bij Matramania, en veel sleutel- en rijplezier toegewenst. :wink:
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dat zal wel zijn dat die murena zo mooi is, je hebt er al veel werk aan verzet.
Je bent niet alleen, de meesten onder ons moeten dat doen. Voor een mooie murena durven ze nog flink wat geld te vragen.

Ik denk dat de murena beter tegen wat regen kan dan de kever maar winddroog zou toch het beste zijn. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply