ROMORANTIN 24

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

ROMORANTIN 24

Post by ALAIN VAN AKEN »

Net na nieuwjaar komt Romorantin 24 uit, stuur nu uw artikels of advertenties door.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Romorantin 24 is af en staat vanaf 1/1/2005 online voor de leden.
Artikels voor Romorantin 25 zijn steeds welkom matra.mania@skynet.be.
Alles voor nummer 25 moet binnen zijn voor half maart, Romorantin staat dan online op 1/4/2005 (geen grap)
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

En wat vinden jullie van nummer 24
Guest

Post by Guest »

Als nieuwkomer in het Matra-gebeuren moet ik zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door zowel de zeer goede lay-out als door het gebruikte fotomateriaal en teksten.
Nu pas wordt,mij althans,duidelijk dat Matra veel meer was(helaas:was...)dan de,nu nog steeds,merkwaardige Bagheera driezitter waarmee ikzelf met het merk in contact ben gekomen.
Het bezitten en onderhouden en/of restaureren van een Matra,zonder iets te weten van de geschiedenis en evolutie van jouw favoriete merk,zou nogal kortzichtig zijn,en het is dankzij zulke verzorgde en waarheidsgetrouwe publikaties dat de kennis wordt overgedragen en de interesse aangewakkerd.
Een Matra-bezitter moet weten dat hij een unieke auto heeft en hoe meer hij weet over zijn merk,hoe meer hij zal beseffen waarom hij een unieke auto heeft.Jammer genoeg heeft Matra opgehouden te bestaan,waarschijnlijk heeft hun anders-zijn hen de das omgedaan in deze tijden van eenheidsworst en massaproduktie.Ironisch genoeg is dit heengaan een reden temeer om dit merk te bezitten en wat er nog van is in stand te houden.
En daar zal dit ledenblad mede moeten voor zorgen door zijn lezers te voorzien van alle mogelijke informatie om de interesse levend te houden.
Ik kijk dus alvast uit naar de volgende editie!

P.s.:zijn de reeds eerder verschenen edities nog te downloaden of te verkrijgen?

Bart
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

Oeps!Voorgaande artikel van "guest" is van "bassboss"
Blijkbaar kon ik op het forum zonder in te loggen met het dit als gevolg...
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Alvast bedankt voor de positieve kritiek, zeer gezonde denkwijze.
Wat betreft oudere nummers: nummer 23 en 24 zijn te downloaden, nummer 1 tot/met 22 zijn beperkt leverbaar in gedrukte vorm. We zullen onder de rubriek onderdelen vermelden wat leverbaar is. Deze rubriek wordt spoedig online gezet, nog even geduld.
Maes J.

Romorantin 24

Post by Maes J. »

Na een afwezigheid van en paar jaar als lid van de Matramania club,ben ik aangenaam verrast door de goede opmaak en foto's in het clubblad Romorantin 24.

Maes J
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Jules, dank je wel. Dit is een steun voor gans de ploeg die zich belangenloos inzet.
Post Reply