ontmoeting met iemand van designteam Murena ?!

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
denbever
Posts: 20
Joined: Sat Apr 24, 2004 6:50 pm
Location: Denderleeuw
Contact:

ontmoeting met iemand van designteam Murena ?!

Post by denbever »

Op de retrobeurs in Brussel dit weekend, terwijl ik een aantal badges en sleutelhangers van Matra Sports aan het keuren was, werd ik aangesproken door een oudere franse heer (tussen de 50 en 60 schat ik)
die vroeg welke matra ik had en daarna beweerde dat hij destijds in het designteam van de Murena zat... :o hij bleek ??n en ander af te weten van de Murena en coureurs die voor matra gereden hebben als Pescarolo,... en heeft mij zijn kaartje gegeven, waaruit bleek dat hij tegenwoordig als architect/interieurarchitect/designer werkt...
Zijn naam : G?rard DE SIMONE

Mijn vraag : weet iemand van jullie of er inderdaad ene Gerard De Simone in het ontwerpteam van Matra (ten tijde van de murena) gezeten heeft en of hij verantwoordelijk was voor een specifieke afdeling ?

(de man kwam een beetje als een zonderling over, droeg een Ferrari pin en was op zoek naar zo'n plastic brolding waarop staat 'ferrari parking only', ook zijn naamkaartje kwam nogal amateuristisch en heel goedkoop over voor een man met dergelijk beroep/standing, vandaar dat ik een beetje twijfel aan zijn verhaal...)

Bart.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Voor zover ik weet (natuurlijk, wie ben ik) heeft deze man niets met Murena te maken. Misschien een gezonde belangstelling voor Matra, maar daar is op zich niets mis mee.
Post Reply