Bagheera Ludo

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
User avatar
Ronny
Posts: 103
Joined: Sat Jun 09, 2007 10:11 pm
Location: Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

Bagheera Ludo

Post by Ronny »

Zijn er in de buurt van Ludo nu geen mensen die eens zeggen KOM we gaan eens naar Ludo,want ik denk dat ludo een probleem heeft waardoor hij het niet meer zo zie zitten met de Bagheera.
Ludo overal is een oplossing voor,het zou zonde zijn na al het werk dat je in de bagheera gestoken heb om deze weg te doen.
Mvgr Ronny :wink:
Last edited by Ronny on Tue Jan 29, 2008 10:27 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Waar woont Ludo?

Ronny, ben jij niet de man van de .......... eerste Matra?
User avatar
Ronny
Posts: 103
Joined: Sat Jun 09, 2007 10:11 pm
Location: Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

Post by Ronny »

Nee Paul ik was toen ook de laatste keer bij Marcel ik ben van die BAGHEERA met die groene zetelkes.
Ludo was daar toch ook toen dacht ik!
Waar Ludo woont weet ik ook niet precies .
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Last edited by Maes Jules on Sun Jan 27, 2008 8:08 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Die Ronny dus, OK. 8)

Groene zetelkes, .............. :P
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

mannen ik denk dat ik oud genoeg ben(53j) om te beslissen wat ik met men hobbij doe.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Ludo

U doet dan maar waar uw zin in hebt,sorry voor mijn reply.
Ik zal het dan maar verwijderen.
matra530lx
Posts: 489
Joined: Sun Aug 06, 2006 3:17 pm
Location: 2220 Hallaar

Post by matra530lx »

Groot gelijk heb je, op die leeftijd is niemand noch instaat om je te be?nvloeden, maar het is en blijft een spijtig verhaal.
Nu maar hopen dat uw werk in goede handen terecht komt.

Mvg,

Jean
User avatar
Ronny
Posts: 103
Joined: Sat Jun 09, 2007 10:11 pm
Location: Waterlandkerkje (Zeeuws-Vlaanderen)

Post by Ronny »

SORRY Ludo om mij te bemoeien met U hobby,ik vind zelf als je in een club zit dat je elkaar best wel eens kunt helpen,maar daar denken meer mensen anders over.
Ik wens je veel succes. :wink:
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

We willen wel helpen en het is goed bedoel, maar het is jouw persoonlijke keuze ?wat je wilt? en daar dienen wij ons niet op te dringen, dat was trouwens nooit de bedoeling dacht ik maar ik kan mij ook vergissen.

:D Het doel is, het allemaal gewoon gezellig houden en elkaar steunen ?indien gewenst?. 8) :wink:
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

matra530lx wrote:Groot gelijk heb je, op die leeftijd is niemand noch instaat om je te be?nvloeden, maar het is en blijft een spijtig verhaal.
Jean
Jean, je vergeet de vrouwen! :lol:
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ludo ik weet dat je in je hart aan Matra gehecht bent, wij willen je op alle mogelijke manieren helpen. Als je beslist om een wagen weg te doen heb ik hiervoor alle begrip maar weet dat velen achter je staan. Ludo doorbijten en een deftig exemplaar op de weg zetten.
Last edited by ALAIN VAN AKEN on Thu Mar 13, 2008 6:58 pm, edited 1 time in total.
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Post by zeuneke »

Dit gevoel ken ik ook en daarom was ik blij dat Cor er was om me te motiveren !!!!!!!!!!!!
volhouden is de boodschap

groeten Frank
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

wat zou ik op deze discussie graag willen reageren, maar ik denk dat meer iets is voor een meeting dan via dit forum, het nadeel is namelijk dat er dan dingen verkeerd opgevat kunnen worden terwijl ze anders bedoeld zijn, toch is het me wel opgevallen dat er verschillende mensen zijn op dit forum die dingen zeggen die hard voor een ander overkomen maar wel duidelijk en eerlijk zijn! het is jammer dat dit niet gewaardeert wordt!! zo heb ik nog wel een paar dingen die me waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen !!
maar ik wacht even af hoe dit verder verloopt!!
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Erwin, niets belet je om te reageren, je hoeft er echter niet altijd zo zwaar aan te tillen, en ja er zal altijd wel ergens een aanrijding zijn. Maar, je merkt toch, dat het op zich allemaal goed bedoeld is! Zolang mensen eerlijk zijn en open kaart willen spelen denk ik dat er zich weinig problemen zullen stellen. :D 8)

:lol: En anders ben ik er nog. :lol: Ik plaats dit in de rubriek Off Topic

http://www.matramania.be/phpBB2/viewtopic.php?t=1176
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

ik moet ook zeggen paul dat jij een van diegene bent die altijd eerlijk en recht door zee overkomt, dat brengt tenminste duidelijkheid, wat ik persoonlijk heel erg jammer vindt is dat het bij het bagheera forum maar om een paar mensen draait, en dat andere forumleden die wat minder know-how of financieele middelen hebben vaak wat neerbuigend behandeld worden, dit is erg jammer vindt ik want iedereen is toch met dezelfde hobby bezig, dit valt mij op bij meerdere clubs!! ook het vragen of aanbieden van onderdelen verloopt nogal vreemd, vraag je om iets dan krijg je bijna geen respons, bied je iets aan dan krijg je geen antwoord!!! het zijn ook altijd dezelfde die op beide topics reageren trouwens!!
dit is puur opbouwende kritiek, ik zeg dit zeker niet om mensen af te vallen!!! ik zeg t er maar vast bij!!
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Behandelen wij mensen die minder kapitaalkrachtig zijn anders? Ik dacht dat wij probeerden iedereen op dezelfde voet te behandelen en te helpen. Erwin waar in het forum vind je iets over het anders behandelen van minder kapitaalkrachtigen? Wat de onderdelen die te koop of gevraagd worden, zijn het altijd dezelfde onderdelen die stuk zijn, en dezelfde die nooit kapot gaan. Dus wanneer iemand iets zoekt, is de kans klein dat er anderen dit onderdeel in overstock hebben. Omgekeerd voor de onderdelen die te koop aangeboden worden. Wij hebben bijna allemaal dezelfde onderdelen over. Dus als er zo'n onderdeel aangeboden wordt, is de kans klein dat voor dat onderdeel interesse is.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik denk niet (maar hier spreek ik natuurlijk uit eigen naam) dat er iemand op basis van know-how of financiele draagkracht voor- of achtergesteld wordt. Qua onderdelen bestel ik wat beschikbaar is en doe dit bij Godfried in de clubstock. Ik probeer steeds om voor de leden de meest voordelige prijs te bekomen. Alles is te vinden maar soms tegen een prijs waarmee je geen vrienden maakt. Dat er altijd dezelfde mensen reageren op bepaalde rubrieken is jammer maar ook hierin is iedereen vrij.
Last edited by ALAIN VAN AKEN on Fri Mar 14, 2008 6:33 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Zo zie je maar, iedereen denkt er al eens anders over en dat lijkt mij normaal toch?
Maar bedenk " de soep wordt nooi zo heet gegeten als ze wordt opgedient " 8)
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Paul,

Nu kan ik volgen en begrijp ik wat je bedoelt. Zolang het maar positief bedoelt is. Ja met eerlijkheid geraak je het verste.
Erwin, Ik moet je gelijk geven er zijn nog veel onderdelen maar ze geraken niet altijd op hun plaats. Samen geraken we er wel uit, zijn we sterk! Laat ons een team vormen. Dit is dan ook het streefdoel van MatraMania. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

laat ik mijn verhaal even verduidelijken dan, er zijn meer mensen met een bagheera bezig, sommige plaatsen alles wat ze doen op het forum , andere wat minder of werken er minder snel aan, wat mij opvalt is dat hier een soort clubje binnen de club gevormd wordt en dat diegene die daar bij horen allles fantastisch doen en hebben, ik vraag me dan af is dat zo belangrijk? andere die of net komen kijken of soms wel doorbijten met het werk voor hun bagheera worden wat minder geholpen of gestimuleerd, gelukkig heb ik 4 hele goeie vrienden die met dezelfde hobby bezig zijn, dus voor mij is t wat makkelijk te regelen, maar het valt me wel op dat zich hier zat leden op het bagheera forum hebben gemeld waarvan we weinig reactie meer krijgen!!dit kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben , maar ik denk dat 1 ervan ook zeker is, dat als er al gereageerd wordt de reacties van somige leden niet echt geinterresseerd zijn of motiverend.
voorbeelden zal ik niet geven omdat ik dan namen moet noemen en daar heb ik geen zin in!!!! dan het onderdelen verhaal! het heeft niks te maken met de onderdelen voorziening van de club, ik weet dat jullie je best doen om van alles te regelen, maar ik zal mezelf dan maar als voorbeeld nemen, ik heb al een paar x gereageerd op leden die onderdelen zoeken, de reactie is dan minder ,of er wordt helemaal niet gereageerd, vaak kunnen de onderdelen weg zonder aankoop kosten omdat ik vindt we zitten voor dezelfde hobby ,en de eene hand wast de andere, maar vraag mij niet om te zorgen dat het bij jouw thuis komt! ( mits het om wat kleins gaat) maar kom t halen of zorg dat het gehaald wordt, als ik iets wil hebben voor mij bagheera moet ik ook op pad, tot zelf naar frankrijk, helaas is door dit soort reacties mijn stimulans om te reageren op gezochte onderdelen minimaal geworden!! hopelijk is het nu wat duidelijker!
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

goed idee dat team vormen godfried, maar laat het dan wel een algemeen team worden en niet alleen een belgisch!!
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:D Hier wordt mogelijk een huwelijk gearrangeerd, dat wil ik niet missen! Of loop ik te snel van stapel?

Dat is pas duidelijk Erwin, maar het laat wel blijken dat niet iedereen even passioneel en gemotiveerd is, dat is ook niet eenvoudig te verhelpen. Eigenlijk is het ook niet altijd haalbaar en noodzakelijk.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

re

Post by erwin »

gelukkig is het nu wat duidelijker, daarom zei ik al dat een discussie best moeilijk te voeren is via een forum! maar we gaan er weer tegenaan met goeie moed hoor haha!! bedoel de hobby , niet de verdere discussie hoor)
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Het loopt best los! 8)
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Erwin de landgrenzen mogen onze passie niet beinvloeden. Het zal steeds moeilijker worden om een bagheera te restaureren en de nodig onderdelen hier voor bij elkaar te zoeken om dit tot een goed einde te brengen. Het is spijtig dat de Nederlandse Matraclubs en de Belgische niet beter samen werken. Alleen de afstand maakt dit al moeilijk, maar toch het zou moeten kunnen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

8) Ik blijf in Belgi? en die God in Frankrijk mogen ze van mij ook hebben, in Belgi? weten ze teminste wat lekker eten is en dit gaat bij mij voor Matra. :lol: :lol:

Euh, Nederlanders zijn hier welkom hoor, 't is een grapje, of, toch niet?
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

't Is een grapje!!! 8)
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Paul,

We kennen jou! :lol:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply