Even er tussenuit

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Even er tussenuit

Post by zeuneke »

Beste collaga's ,

Zoals jullie wel zullen gemerkt hebben is het hier na de vergadering weer wat stil geworden.Dit heeft allemaal zo zijn redenen,even een woordje uitleg.
Zoals jullie allemaal wel weten heeft Anja al enkele jaren een zaak in Gordijnen en zetelopmaak, deze is zo gegroeid dat we moesten itkijken naar de toekomst mogelijkheden, zo zijn we er nu tot gekomen dat we een pand gekocht hebben om de zaak in te verplaatsen, dit is een oudere woning dit ik dit jaar wil opknappen zodat eind dit jaar we een opening kunnen geven, heeft heel wat voeten in de aarde gehad en dus weinig tijd voor andere dingen.
Puntje twee is het feit dat ik ook nogal wat voor het goede doel doe (daarom moest ik ook wat vroeger weg op de vergadering in Wechel), nu is het zo dat ik per toeval een heel goedkoop ticket heb kunnen boeken naar Cuba en ik dus Dinsdag voor 14 dagen naar ginder trek om enkele projecten te bezoeken,indien gewenst wil ik daar wel eens op terug komen (foto's en zo) op een bijeemkomst.
Dus jongens ga ik er even tussenuit, de Matra hangt aan de druppellader dus die kan verder, en Anja trekt haar plan wel( beter dan ik).
Cor ik kom zeker langs meer dat zal meer februari worden en het lidgeld komt eraan.

Gewoon even geduld en dan ben ik er weer,ik heb in laatste instantie toch nog de prijs opgevraagd van de gasveren,je moet maar kijken

Groeten en tot binnenkort

Frank
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4058
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Frank, alvast bedankt om ons op te hoogte te houden. Veel plezier in Cuba en met de opbouw van jullie zaak.
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

Inderdaad veel succes daar.

Zetelopmaak? ook Matra zetels? :D
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Frank, geniet maar van dat prachtige land (zolang het nog kan) doe voor mij maar een Mochito............ en als je tijd hebt verzin ik nog wel wat.

Goede doel...... wat ga je dan doen in Cuba?
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Post by zeuneke »

Piep, mijn verhaal uit Cuba is niet in 123 te doen, dat wordt zomer werk bij de BBQ of wa?

Frank
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:D 8)
Post Reply