Nieuw lid

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
andré
Posts: 189
Joined: Sat Oct 13, 2007 9:47 pm
Location: Leopoldsburg

Nieuw lid

Post by andré »

Hallo Matra-liefhebbers,

Ik ben Andr? uit Leopoldsburg en sinds kort nieuw lid van de Matramania club.
Sinds eind jaren '60 ben ik fanaat van Matra en heb van '75 tot '94 enkele Matras gehad. Omwille van familieuitbreiding ben ik dan noodgedwongen naar een ander merk overgestapt. De passie is echter steeds aanwezig gebleven en zo heb ik voor enkele maanden de groene Bagheera X, die bij Ludo te koop stond, van de ondergang gered. Het is een gezond restauratieproject en het belooft spannend te worden.

Groetjes,
Andr
Attachments
Matra.JPG
Matra.JPG (146.22 KiB) Viewed 5736 times
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

Welkom Andre, hou ons op de hoogte van de restauratiewerken, en post maar veel foto's van de vorderingen.
Succes !
Bagheera X '78
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Andre,

Welkom bij MatraMania. Zeker kennen we de groene bagheera van Ludo. We hebben samen verschillende rondritten gereden. Motorisch is deze bagheera in zeer goede staat. Een bagheera zonder carrosserie werk bestaat niet of iemand anders heeft het al gedaan. Ludo is zelf ook volop bezig met de restauratie van zijn nieuwe bagheera.

Indien er problemen zijn of je zoekt onderdelen laat maar iets weten. Gebruik het forum, er is een massa kennis en ervaring onder de forum gebruikers.
Veel succes met de restauratie. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
benny
Posts: 3840
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Welkom Andr? bij de club. Godfried heeft het reeds hierboven goed beschreven. Hopelijk zien je we gauw op bijeenkomsten met of zonder Bagheera ( maar het lieftst met natuurlijk).
Succes met het rijvaardig maken.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

andre welkom bij de club,
wat is er al aan gebeurd?
jo
Posts: 1524
Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
Location: Oelegem

Post by jo »

welkom Andr?, een Matracien zonder Matra kan natuurlijk niet
succes met de restauratie :D
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
User avatar
Marcel
Posts: 153
Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm

Post by Marcel »

Welkom op het forum; eens de wagen gerestureerd zal het een pracht van een auto zijn, is nu al een mooie nog veel sucses met de resturatie
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Veel knutsel plezier, en, uiteraard van harte welkom.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Andr?,

Ben je al gestart met de werkzaamheden? :wink:
Matra Bagheera S - 1977
andré
Posts: 189
Joined: Sat Oct 13, 2007 9:47 pm
Location: Leopoldsburg

Post by andré »

Hallo Godfried,

Aan het 'grote werk' ben ik nog niet begonnen. Ik heb al wel een paar kleine dingen onder handen genomen; een paar electrische fouten opgezocht en opgelost en het pneumatisch systeem van de lampen terug in orde gebracht. En zo nu en dan een klein testritje gemaakt ... om de moraal hoog te houden natuurlijk (en wat te genieten van de motorklank en het Matra-gevoel terug op te snuiven)...gewoon h???rlijk!
Ondertussen heb ik ook de originele spiegels voor de bagheera op de kop kunnen tikken.
Spijtig genoeg heb ik de laatste maanden te weinig tijd kunnen vrijmaken om de grondige restauratie al aan te pakken, maar dat zal er toch binnen afzienbare tijd van komen.

Groetjes.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Andr?,

Haast en spoed is zelden goed. Neem je tijd en geniet ervan. Als je het "snel" moet gaan kun je niet voor 100% genieten. De problemen ??n voor ??n aanpakken is nog zo slecht niet, er zijn er die aan alles samen beginnen en het dan niet meer zien zitten. Vroeg of laat gaan we ons zeker eens treffen op een samenkomst van de club.

Succes met de bagheera en veel sleutelplezier. :wink:

ps: Als er problemen zijn! Gebruikt dan het forum voor informatie.
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Andr?, je stickers zijn binnen (waren uitgeput in clubstock) en zullen je morgen opgestuurd worden.
andré
Posts: 189
Joined: Sat Oct 13, 2007 9:47 pm
Location: Leopoldsburg

Post by andré »

Goede avond Alain,

Ik heb de stickers gisteren ontvangen en heb de overschrijving ook al uitgevoerd.
Vriendelijk bedankt voor de goede service.
Groetjes.
Andr
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4063
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Graag gedaan Andr?, veel kleefplezier :wink:
Post Reply