Page 3 of 4
Posted: Fri Jul 24, 2009 11:20 pm
by Uzumaki
Thx
Nou,ik heb m`n deadline niet gehaald
Geen APK deze maand,nu zal ik 3 weken moeten wachten tot de school weer open is.
Mijn eigen schuld,ik had er meer vaart achter moeten zetten.
Enige wat ik nog moet doen is voorste stabilisator rubbers vernieuwen.
Maar aan de andere kant,hij staat wel lekker droog
Posted: Fri Jul 24, 2009 11:26 pm
by oetker
Dat is jammer.
Zoveel werk was dat niet meer geweest.
Nou ja, kun je in ieder geval 3 weken achterover leunen.
Is ook wel is nodig om jezelf te ontspannen.
Posted: Sat Jul 25, 2009 9:35 am
by GODFRIED
Je kunt er nog jaren mee rijden, dus dat komt wel goed.
Posted: Thu Aug 06, 2009 8:30 pm
by matra530lx
Beter laat dan nooit, hier mijn reactie op het verhaal van schakelhendel.
Kunststof bol of ijzeren?
Mvg,
Matra 530Lx
Posted: Thu Aug 06, 2009 9:36 pm
by oetker
Jean, is toen ook de metalen kogel er op gekomen, of is dat iets specifiek 2.2
Posted: Thu Aug 06, 2009 10:50 pm
by matra530lx
Neen is op alle types geplaatst na uitputting stock in 1982.
Dus de meeste 82ers zullen reeds een versnellingshendel bezitten uit 1 stuk, dus met een metalenbol.
Mvg,
Matra 530Lx
Posted: Fri Aug 07, 2009 8:49 am
by GODFRIED
Onze Jean weet het toch maar weer.
re
Posted: Sun Aug 16, 2009 4:36 pm
by erwin
oetker welke deurrubbers bedoel je? die in de deursponning en boven op het raam kan je gewoon per meter kopen, heb ze gekocht in zeewolde, gewoon met de voorbeelden heenrijden op een vrijdagochtend en je hebt alles wat je nodig hebt voor weinig, ze hebben zelfs de rubbers waar de ruit in de deur mee geleid wordt, wel alleen in het zwart, ik heb ook rubbers gekocht voor de achterruit!
Posted: Sun Aug 16, 2009 5:28 pm
by oetker
????
Posted: Sat Aug 29, 2009 3:26 pm
by Uzumaki
Yay,eindelijk door de keuring!
Iets van 200 km mee gereden,en ongelooflijk maar waar.....geen problemen
Ik was vergeten hoe fijn het was om erin te rijden.
Hij ziet er niet uit,maar het motorgeluid en de rij-ervaring maakt het meer dan goed.
groetjes,
Armand,
Posted: Sat Aug 29, 2009 3:30 pm
by GODFRIED
Dat is een goed begin, veel plezier met de murena.
Posted: Sat Aug 29, 2009 3:32 pm
by Uzumaki
Bedankt!
Posted: Sat Aug 29, 2009 4:30 pm
by oetker
Mooi Armand.
Rijden maar, dat is de fun van deze auto.
Geniet er ook dagelijks van op het moment.
Dan weet je waar je het voor doet.
Posted: Sat Aug 29, 2009 4:43 pm
by ALAIN VAN AKEN
Veel rijplezier
Posted: Sat Aug 29, 2009 4:48 pm
by Uzumaki
Dank je wel
Posted: Sat Aug 29, 2009 5:59 pm
by hendrik
Uzumaki , daarom is het ook een matra dat rijd altijt zalig.
Nog veel rijplzier en veel succes er mee.
grt harry de matra.
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:48 pm
by Uzumaki
Sorry,was een tijdje afwezig op het forum.
Ik heb het de laatste tijd behoorlijk druk.
En een beetje pech met de Murena
Ik ging effe een stukje rijden met m`n pa,en plotseling kapte de auto ermee....
Geen vonk meer,dus verdelerkap eraf gehaald om te controleren,was het middelste koolstof pinnetje van de bobine kabel verdwenen,enkel het veertje stak er nog uit.
dus vol goede moed een nieuwe verdelerkap gekocht en gemonteerd.
Nog steeds geen ontsteking...
Toch maar stroomverdeler gedemonteerd om te controleren.
Nou Hallgever helemaal aan stukken geslagen door dat pinnetje inclusief dat blikken plaatje die langs de hallgever draait.
/zucht
Ik had nog een stroomverdeler liggen gelukkig,nou effe monteren.
Gisteren liep ik even naar de Murena toe,lag er een plas water onder.
Radiateur lek
Maar bedankt Bart voor die link naar dat duitse bedrijf voor een nieuwe radiateur voor maar 105 euro
Ik gaat er meteen 1 bestellen!
Groetjes Armand,
Posted: Sat Sep 26, 2009 1:27 pm
by oetker
Dat is balen Armand, maar je kunt dit soort dingen nu eenmaal verwachten na de lange tijd van stilstaan.
Laat even weten hoe het jou vergaat met die radiator, want heb een offerte gevraagd voor meerdere, en geen reactie ontvangen.
Posted: Sat Sep 26, 2009 1:35 pm
by Uzumaki
ok,doe ik.
ik demonteer de radiateur en leg het even voor aan mijn automaterialen zaak,die mensen hebben 1 of ander bedrijf waar ze alles wat betreft radiateurs mee doen,maar ben bang dat ik dan waarschijnlijk het dubbele kwijt ben...
jij hebt totaal geen bericht gehad van dat duitse bedrijf?
niet eens voor een enkele radiateur?
Posted: Sat Sep 26, 2009 4:29 pm
by bart_heemskerk
Ik heb twee maal een radiateur gekocht van mijn automaterialenzaak. De oude moest ik inleveren, en dan kreeg ik een gereviseerde terug.
De eerste was erg verroest, en over de roest heen gelakt. Deze hield het 3 jaar uit. De tweede hield het 1,5 jaar uit. Daarna heb ik maar een nieuwe bij carjoy gekocht.
Kortom, ik ben niet zo'n fan van gereviseerde radiateuren van de automaterialenzaak. Een nieuwe is beter.
Posted: Sat Sep 26, 2009 5:18 pm
by oetker
quote
------
niet eens voor een enkele radiateur?
=========================
Dat heb ik niet geprobeerd.
Ik wilde er 5 of meer, en wilde een offerte.
Paar maal een mail gestuurd in Engels en Duits.
0 reactie.
Misschien dat ze niks met de prijs willen doen, maar dan kun je toch antwoord geven lijkt me.
Vaag hoor.
Posted: Sun Sep 27, 2009 10:28 am
by GODFRIED
Ik denk ze er geen hebben en daarom niet reageren!!
Posted: Sun Sep 27, 2009 6:44 pm
by oetker
Quote
--------
Ik denk ze er geen hebben en daarom niet reageren!!
====================================
Het is een fabriekje die zelf maakt als ik hun website bekijk.
Mag dus geen probleem zijn.
Ik wacht nog op Alain zijn antwoord, anders probeer ik er gewoon 1 via de website te bestellen.
Posted: Mon Sep 28, 2009 9:18 am
by GODFRIED
Herman,
Als je die bestelling doet vraag er maar twee, we delen de kosten en op een meeting neem ik de radiator dan wel over van je.
Posted: Mon Sep 28, 2009 9:22 am
by oetker
Zal even afwachten hoe het uitpakt bij Armand.
Als ik bestel zal ik er 2 bestellen.
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:18 pm
by Paul
Welkom Armand, ook van mijn kant.
Ik ben een wel heel slechte bezoeker geweest de laatste tijd.
Dit ter zijde, ik heb maar ??n opmerking "PRACHTIG" dat er mensen zijn die zo veel energie in een wagen kunnen steken.
Dit kan niet anders als goed uitdraaien!
Posted: Thu Oct 01, 2009 8:24 pm
by Uzumaki
Thx Paul
Beetje bij beetje wordt ie beter.
Ik heb het idee laten varen om zelf een interieur aan elkaar te naaien,ik gaat gewoon sparen voor een leder interieur.
Spuiten wordt een ander verhaal,dit wordt de eerste keer dat ik een auto ga laten spuiten,dus ben nog een beetje zenuwachtig over wie ik het nu moet laten doen,moet echt perfect worden.
Nou ik heb de auto wel weer aan de praat gekregen met een andere stroomverdeler...maar heb nog niet eens tijd gehad om naar de radiateur te kijken,misschien dit weekend
Posted: Fri Oct 02, 2009 10:04 am
by Paul
Uzumaki wrote:ik gaat gewoon sparen voor een leder interieur
Hou je het niet origineel dan?
Posted: Sat Oct 03, 2009 9:20 am
by Uzumaki
Tsja,ik heb nog nooit een auto gehad met een lederen interieur,en ik vindt het byzonder mooi.
M`n Smartje vindt ik het niet waard om het er in te zetten.
Maar de Matra zal ik waarschijnlijk nooit wegdoen.
zo zien de stoelen er alle 3 uit nu
Toen ik de auto kocht zat er een zwart/grijs gestreept interieur in,volgens mij van een S.
Die heb ik toen ingewisseld voor dit gecapitoneerde 2.2 interieur.
Heb ik nog steeds spijt van....
Maar ik wil het goedmaken met de Matra
Vandaar een mooi nieuw lederen interieur.
Posted: Sat Oct 03, 2009 10:56 am
by Vollegaaz