Onderdelen Bagheera

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Locked
benny
Posts: 3821
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Onderdelen Bagheera

Post by benny »

Voor de geïnteresseerden heb ik hier nog een motor en versnellingsbak met ook de starter en alternator en steekassen liggen van een Bagheera die ik vandaag gesloopt heb. De staat is mij onbekend. Het is gratis maar het is voor de snelle beslissers want volgende week komen ze de alles ophalen om naar de opkoper oude metalen te doen
gydomatra
Posts: 191
Joined: Thu Jul 07, 2011 11:14 pm

Re: Onderdelen Bagheera

Post by gydomatra »

Benny, ik heb wel interesse in de onderdelen.

Volgend jaar wil ik beginnen met de restauratie van mijn bagheera 1 en dan is een sloop/reserve motor/bak erg handig.

Was de carrosserie niet meer te redden?
benny
Posts: 3821
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Re: Onderdelen Bagheera

Post by benny »

Nee, de carrosserie was niet meer te redden. Ik had die gekregen en ik zag er wel wat in, maar na een grondige controle was het eigenlijk een zeer zware opgave. De beide A-stijlen naast de voorruit waren doorrot en zijn niet meer compleet nieuw verkrijgbaar. De stijlen achter de deur ter hoogte van de zijruit waren ook rot. De vloerplaat onder de bestuurderszetel was al eens hersteld maar echt zeer slecht gedaan. De langsliggers waar de voorste dwarsbalk is vastgeschroefd waren ook rot. De deuren waar de scharnieren zitten gescheurd en zo kan ik nog een beetje verder gaan. Maar je weet dat je zo vlug mogelijk de onderdelen moet komen halen want er komt iemand alles ophalen om naar de schroothandelaar te doen en ik mag niks houden van mijn baas. Ik stuur je een pm met mijn telefoonnummer
benny
Posts: 3821
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Re: Onderdelen Bagheera

Post by benny »

Alles wordt aanstaande donderdag opgehaald. Er is nog tijd tot donderdag om de onderdelen te komen halen.
benny
Posts: 3821
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Re: Onderdelen Bagheera

Post by benny »

Alles is weg.
Locked