2.2 motorblok

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Locked
User avatar
brinkie
Posts: 348
Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
Location: Houten NL
Contact:

2.2 motorblok

Post by brinkie »

Ik heb een motorblok van een Murena 2.2 te koop. Bij mijn weten is het motorblok prima, maar uiteraard kan het geen kwaad om alle pakkingen en keerringen te vervangen.
2 jaar geleden voor 400 euro gekocht van Henk Wouterse, afkomstig uit een total loss gereden '83er Murena met ongeveer 100.000km op de teller. Sindsdien bij Theo vd Munckhof gestald en het idee gehad om die motor eens helemaal op te knappen en daarna in mijn auto te bouwen, maar financieel zit het een beetje tegen (niet in de laatste plaats door onze geweldige regering, die de belastingen flink verhoogt omdat de economie nou eenmaal kapot moet), dus ik overweeg het motorblok weer te verkopen.
Voor een goed bod mag 'ie weg.
Robert

ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ec230no
Posts: 96
Joined: Wed Dec 26, 2012 6:04 pm
Location: Assen NL

Post by ec230no »

Hai Brinkie. Wat zie jij als goed bod? Mijn motor heeft op 1 zuiger schade. Vandaar mijn vraag.
User avatar
brinkie
Posts: 348
Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
Location: Houten NL
Contact:

Post by brinkie »

ec230no wrote:Hai Brinkie. Wat zie jij als goed bod? Mijn motor heeft op 1 zuiger schade. Vandaar mijn vraag.
Minder dan 400 euro, maar niet veel minder, anders heb ik er zoveel verlies op geleden ;) En ik moet Theo ook nog een lekkere fles whisky komen brengen voor de stalling van de motor. Dus reken maar uit, en doe daar nog een vriendenprijskorting vanaf. :)
Robert

ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
User avatar
brinkie
Posts: 348
Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
Location: Houten NL
Contact:

Post by brinkie »

Dit topic kan weg, het motorblok is inmiddels door Martin en zijn zoon opgehaald, Theo is een fles whisky rijker en ik kan met de opbrengst de volgende reparatie aan mijn auto gaan bekostigen: de carburateur bleek toen ik bij Theo was behoorlijk wat benzine te lekken! Oorzaak: alles was volkomen losgetrild. Zitten nu meteen nieuwe pakkingen en o-ringen in.
Robert

ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ec230no
Posts: 96
Joined: Wed Dec 26, 2012 6:04 pm
Location: Assen NL

Post by ec230no »

Hallo Brinkie, was even gezellig bij jullie. Zogauw ik alles klaar heb contacten we even en misschien een mini meeting?
Locked