Matra Rancho Grand Raid

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Matra Rancho Grand Raid

Post by Muddy Bandit »

Aangezien staatssecretaris Weekers en cachotten met hun maffia-praktijken mij het betaalbaar genieten van deze auto onmogelijk gaat maken gaat deze bekende Rancho maar in de verkoop. :cry:

Image

Talbot Matra Rancho Grand Raid
Kenteken GJ-05-VD
Bouwjaar november 1980
Chassisnr. X3112BX600717
Afgelezen kilometerstand 4400, werkelijke kilometerstand 169400. (teller is op 0 gezet tijdens restauratie)

De gehele restauratie is hier te lezen:
http://www.simcaclub.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=17
http://www.matramania.be/phpBB2/viewtopic.php?t=1125

Richtprijs € 11.500,=
Handelen doe ik alleen naast de auto, maar diegenen die 15% eraf willen praten kunnen beter thuis blijven.

Ik bied de Rancho de komende maand alleen nog aan op dit forum en het simcaclub nederland-forum, zodat de clubleden de eerste kans krijgen.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Ik zou ze toch maar niet te rap verkopen je zou er spijt van kunnen krijgen je heb er je hart en ziel in zitten.







grt harry de matra.
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Tsja... maar ik ben er ook van overtuigd dat het een ergenis gaat worden als ik er bijna niet meer mee kan/mag rijden.
En juist daarvoor heb ik hem tenslotte gebouwd, gewoon een dagje of weekeinde ermee uit, of even een half uurtje toeren als ontspanning.

In het voor- en najaar heb ik door m'n werk al geen tijd om ermee te rijden, en vanaf volgend jaar mag ik er tijdens de wintermaanden ook al geen gebruik meer van maken tenzij ik de volle mep belasting à € 564,= ervoor ga betalen.
Het is vooral in de wintermaanden dat ik de tijd heb om met deze auto te kunnen toeren/genieten, als de wegen tenminste schoon zijn... maar om daarvoor even dat bedrag extra te gaan betalen past ook niet in mijn hobby-budget.
Vanaf volgend jaar zal ik de Rancho slechts 2-3 maanden van het jaar kunnen gaan gebruiken, de rest wordt me gewoon onmogelijk gemaakt.



Het komt er gewoon op neer dat de nederlandse overheid mij deze Rancho-hobby ontneemt :evil: , het enigste wat ik nog kan gaan doen om enigszins low-budget te blijven is een andere oldtimer gaan zoeken die ouder is als 40 jaar. (die blijven namelijk wel volledig vrijgesteld van belastingen)
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Betaal je daar dan zoveel belasting op dat is dan wel heel veel vind ik. Ja dan pakken ze je inderdaad je hobby af hé. Ik vraag me af waar dat allemaal naar toe moet. Binnen kort mogen we alleen maar werken gaan en belastingen betalen en braaf zijn hé of ze zetten je in de bak.






grt harry de matra.
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Inderdaad, als ik er ook in de wintermaanden mee wil blijven rijden dan betaal ik straks gewoon het volle pond à € 564,=. (tarief 2013, wordt ongetwijfeld ook nog hoger)


Ik kan ook kiezen voor die overgangsregeling, dan betaal ik hooguit 120 euro per jaar.
Maar dan mag ik er in december, januari en februari niet meer de openbare weg mee op...
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
benny
Posts: 3821
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Kunnen bij jullie zo'n wagens op de naam van de firma gezet worden?
Last edited by benny on Mon May 20, 2013 9:26 am, edited 1 time in total.
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Dan zou ik toch voor de overgangsregeling gaan in de winter rij je er toch niet mee hé of wel?
Maar weg doen zou ik toch niet doen je hebt er zo veel werk aan gedaan het zou jammer zijn.







grt harry de matra.
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Ik ben als zelfstandige van een eenmansbedrijf zowel baas als personeel tegelijk, komt voor mij dus uit dezelfde pot... :wink:

Zakelijk rijden heeft het voordeel dat alle kosten op het bedrijf verhaald kunnen worden, wat belastingtechnisch een groot voordeel op kan leveren.
Maar de nederlandse overheid heeft hier al lang geleden maatregelen tegen genomen zodat dit niet aantrekkelijk meer is.

Als een zakelijke auto tevens privé gebruikt gaat worden komt hier de "bijtelling" namelijk om de hoek kijken.
Deze bijteling is voor oldtimers 35% van de waarde van de auto, dit bedrag moet dan jaarlijks als loon bij het inkomen van de privé-rijder opgeteld worden zodat men daar inkomstenbelasting over gaat betalen.
In geval van mijn Rancho zou dat dus dik 1000 euro per jaar aan belasting zijn...

Mijn Daihatsu Rocky van 20 jaar oud heb ik wel op naam van de zaak en rijdt ik tevens privé, de waarde van deze auto is slechts 1250 euro en dan is zoiets opeens nog wel interessant. :wink:
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
ec230no
Posts: 96
Joined: Wed Dec 26, 2012 6:04 pm
Location: Assen NL

Post by ec230no »

Wel komisch dat iedereen het over de eisen van oldtimers hebben maar ik nog nergens iets heb gezien hierover
User avatar
Yoran
Posts: 266
Joined: Thu Mar 26, 2009 12:41 pm
Location: Amersfoort

Post by Yoran »

Neeeeeeeeeeeee spijt ga je krijgen Patrick!!
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Yoran wrote:Neeeeeeeeeeeee spijt ga je krijgen Patrick!!

Weet ik, dit is helaas de zoveelste door de nederlandse politiek opgedwongen keuze die ik moet maken tussen 2 even slechte mogelijkheden. :cry:
(ik had vroeger ook al zoiets toen de grijs kentekenregeling (=lichte vracht) voor particulieren opeens veranderde, mijn 2 auto's met een waarde van destijds 13000 gulden werden hierdoor in 1 klap waardeloos en tevens onbetaalbaar om aan te houden)

Maar ik heb er nog veel meer spijt van dat ik nog steeds nederlander ben gebleven :evil: ... ik had destijds mijn wilde buitenlandplannen gewoon door moeten zetten, dan was er nu niets aan de hand geweest.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
benny
Posts: 3821
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Vraag politiek asiel in België. Je weet niet wat je allemaal zal krijgen en wat voor privileges je zal hebben; als je weet dat ze van over de hele wereld naar hier komen!!!!!
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Patrick, ik zou toch nog even wachten.
De besluiten zijn toch niet in de kamer afgerond.
Zelf zit ik ook over maatregelen te denken om de kosten te drukken, maar zolang er politiek nog niets definitief is wacht ik nog even.

Heb je daar dan zoveel energie ingestopt om hem nu te verkopen?
Deze Rancho is one of a kind.
Je krijgt er in Nederland geen bal voor.
Zo jammer als deze in het buitenland gaat verdwijnen.
Ik zou toch nog even de kat uit de boom kijken wat verkoop betrefd.

Greetings from Turkey.....Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

De politiek heeft gewoon geld nodig, de VVD en PvdA hebben samen met de groene jongens al een forse meerderheid in de 2e kamer dus deze regeling wordt er gewoon doorgedrukt. :evil:

Wachten heeft voor mij dus geen zin meer, als ik in de wintermaanden nog low budget wil kunnen rijden/genieten van een oldtimer dan zal ik toch een oldtimer in de leeftijd van 40+ moeten nemen die buiten deze nieuwe regeling valt.

Jammer is het zeker, en het definitieve afscheid zal me ook nog stevig pijn gaan doen. :cry:
Ik moet me er maar bij neer gaan leggen dat ik het plezier van deze auto heb mogen beleven gedurende de restauratie, en dat het genieten van het eindproduct mij gewoon niet gegund wordt door de politiek.

De enigste pleister op de wonde is dat mijn financiële investeringen in de Grand Raid door de verkoopprijs ieder geval wel gedekt zijn, zodat ik toch een andere leuke (en goede) oldtimer ervoor terug kan kopen.

En zoals het er nu voorstaat blijft de Grand Raid in Nederland, maar later meer hierover als alles definitief rond is.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Zeer spijtig verhaal. :cry:

Deze rancho is onbetaalbaar aan werkuren.
Dat moet pijn doen! Zou hem nog liever in mijn living zetten. Maar wie heeft zo een grote living....

Sterkte. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

De Grand Raid is verkocht, ik heb hem vandaag naar z'n nieuwe baas gebracht.
Hij is wel in Nederland gebleven, en heeft een hele mooie plaats gekregen naast een soortgenoot.

Nog even een laatste foto voor het vertrek:

Image



Dus wat mij betreft kan dit topic op slot, ik wens de nieuwe eigenaar nog heel veel plezier met de Grand Raid
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Het einde van een droom :cry:
Omstandigheden zijn veranderlijk en als je het vooruit had geweten was je er misschien niet eens aan begonnen .
Heel spijtig, maar waarschijnlijk heb je iemand gelukkig gemaakt.
Er zullen er weinig zijn die een GR in deze toestand kunnen kopen en zo weinig aan hoeven te doen.
We zullen de auto vast nog wel is zien.
Wel balen voor je.
That's life.

Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Dat moet toch wel pijn gedaan hebben hé voor die achter te laten. Ik zou dat niet kunnen als ik er zoveel tijd in had gestoken.Wel goed voor de nieuwe eigenaar.






grt harry de matra.
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Pijn doet zoiets zeker, maar daar kan ik me nog in berusten... maar het feit dat je eigenlijk tot een verkoop gedwongen wordt door een onbetrouwbare politiek is gewoon niet te verteren. :evil:

Maar soms moet je gedwongen beslissingen nemen en je daar maar gewoon bij neerleggen, in mijn geval was het dus de keuze tussen een verkoop of 7 jaar lang stallen in een kelder die 270km verderop is. :-?

Ik heb uiteindelijk toch maar gekozen voor de verkoop... de Grand Raid is hier gewoon veel beter mee af, de nieuwe eigenaar is een echte Rancho-liefhebber en ik zal de auto ongetwijfeld nog wel weer terug zien tijdens een club-evenement.

En ik ga me maar eens rustig oriënteren op een mooie 40+ oldtimer, want zoals het er nu uitziet blijven deze in Nederland nog wel geheel vrijgesteld van onzinnige beperkingen. :wink:
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

De jacht op de 40+ is in Nederland geopend.
Ik zie ineens veel meer oudere auto's op straat verschijnen.
Die hebben echter een lagere betrouwbaarheidsfactor, dus als dagelijks vervoer zal dit er niet zo snel inzitten.

Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

oetker wrote: Die hebben echter een lagere betrouwbaarheidsfactor, dus als dagelijks vervoer zal dit er niet zo snel inzitten.
Hooguit 2000 km/jaar noem ik ook geen dagelijks gebruik, bij mij is het gewoon funcruisen als ik even wat tijd over heb. :wink:
De staat van onderhoud gaat trouwens nauw samen met de betrouwbaarheid, en die oude 5,7L V8 blokken uit de USA zijn nog best betrouwbaar op LPG. :lol:
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Muddy Bandit wrote:
oetker wrote: Die hebben echter een lagere betrouwbaarheidsfactor, dus als dagelijks vervoer zal dit er niet zo snel inzitten.
Hooguit 2000 km/jaar noem ik ook geen dagelijks gebruik, bij mij is het gewoon funcruisen als ik even wat tijd over heb. :wink:
De staat van onderhoud gaat trouwens nauw samen met de betrouwbaarheid, en die oude 5,7L V8 blokken uit de USA zijn nog best betrouwbaar op LPG. :lol:
Inderdaad, LPG had ik in mijn Vandura GMC camper.
Hou er wel rekening mee dat die dan 1 op 2 loopt
100L gas 200 km rijden is nou ook niet echt goedkoop te noemen.

Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Ik zit te denken aan een Jeep Wagoneer uit de beginjaren '70, en ik weet dat met een lichte rechtervoet 1: 4½ ook nog goed haalbaar is. :wink:

Ach, en voor pakweg 2000 km/jaar is dat nog wel te overzien... en daarnaast betaal ik ook veel liever via mijn rechtervoet belasting als rechtstreeks. :lol:
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dat is vlug gegaan. Had niet verwacht dat je dit zou doorzetten.
Dat moet heel veel pijn of de Matra passie is zeer vlug verdwenen.
De meeste zouden en bepaalde auto niet meer kopen na enkele maanden proefrijden.
Je weet dan pas wat je in huis hebt.
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
oetker
Posts: 7977
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

GODFRIED wrote:Dat is vlug gegaan. Had niet verwacht dat je dit zou doorzetten.
Dat moet heel veel pijn of de Matra passie is zeer vlug verdwenen.
De meeste zouden en bepaalde auto niet meer kopen na enkele maanden proefrijden.
Je weet dan pas wat je in huis hebt.
Het is de regering die dit soort reacties oproept.
Als het doorgaat wat ze van plan zijn dan zal er flink gehakt gaan worden in ons Young/oldtimer bestand.
Ook ik zal er waarschijnlijk 1 weg moeten doen, maar wacht even af wat er nou definitief beslist gaat worden.

KNAC en ANWB hebben mede voor deze regeling gekozen.
Die zouden onze belangen moeten behartigen maar daar hoeven we dus ook geen lid meer van te zijn.
Stelletje meelopers zijn het.
Ik heb mijn ANWB lidmaatschap dan ook opgezegd .

Zoals altijd krijgen we weer een afwijkende regeling in Europa.
Zelfs in UK (waar de meeste oldie's zitten) is de regeling 30 jaar.
We moeten weer is het beste jongetje van de klas zijn.

De irritatie groeit.
Waar aan de ene kant grof geld is uitgegeven voor Betuwelijn en Fyra en bonus-lijders en banken hun zakken mateloos vullen is aan de andere kant ons zorgstelsl uitgekleed.
Wonen hier is steeds minder leuk aan het worden.
1 pluspuntje is dat mijn schizofrene buurman zich afgelopen zondag te pletter heeft gereden op het cross-terrein.
Die gaan ze vrijdag ter aarde bestellen.
De enigste mens op aarde waarmee ik niet door 1 deur kon is daarmee opgeruimd.
Ik ben niet uitgenodigd :wink:

Groet Herman.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
User avatar
brinkie
Posts: 348
Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
Location: Houten NL
Contact:

Post by brinkie »

oetker wrote:1 pluspuntje is dat mijn schizofrene buurman zich afgelopen zondag te pletter heeft gereden op het cross-terrein.
Die gaan ze vrijdag ter aarde bestellen.
De enigste mens op aarde waarmee ik niet door 1 deur kon is daarmee opgeruimd.
Ik ben niet uitgenodigd :wink:
Meteen het recht van overpad claimen Herman, en je schuurtje ombouwen zodat je daar aan de auto kunt werken :lol:

Dat doet mij denken aan mijn manisch-depressieve bovenbuurman. Ik woonde een jaar of 10 geleden op een prachtige locatie voor ontzettend weinig geld (pand uit 1780 in binnenstad Nijmegen, 2 kamerappartement voor 340 euro huur per maand), maar die woning had 1 nadeel: enorm gehorig. En als je dan een bovenbuurman hebt die regelmatig om 4 uur 's nachts (dan ging de kroeg dicht) rondom dronken thuiskomt en de muziek aangooit, dan ben je niet blij. Rond de tijd dat ik het helemaal zat was en uiteindelijk maar een huis heb gekocht in een buitenwijk, werd het ineens stil. Vonden ze 'm 3 weken later terug stroomafwaarts, had hij zich in een depressieve bui in de Waal gegooid.
Hm, ik heb zo snel even geen foto online waar het prachtige straatje op staat, maar wel wat dat straatje destijds een stuk mooier maakte :wink:
Image
Robert

ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
User avatar
brinkie
Posts: 348
Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
Location: Houten NL
Contact:

Post by brinkie »

oetker wrote:De jacht op de 40+ is in Nederland geopend.
Ik zie ineens veel meer oudere auto's op straat verschijnen.
Die hebben echter een lagere betrouwbaarheidsfactor, dus als dagelijks vervoer zal dit er niet zo snel inzitten.
Er zitten ook wel positieve kanten aan dit plan, nu verdwijnen al die shoarmadiesels in rap tempo uit het straatbeeld. Ieke goekop Merciddes dissl raide dachten ze, en nu die per 2014 allemaal minstens 150 euro per maand gaan kosten verdwijnen ze naar het land van herkomst van de eigenaar of gaan naar de sloop. Ik blijf het alleen belachelijk vinden dat ze 40+ als belastingvrije grens hebben gesteld, dat is leuk voor rijke babyboomers met hun MG's, voor de rest zal niemand nog iets uit de jaren 70 en 80 gaan bewaren als dat ook nog geld kost.

Wat mijn Murena betreft, om vage redenen heeft mobile.de de advertentie verwijderd en goed beschouwd wil die auto helemaal niet weg van mij. Gisteren ben ik na 3 weken stilstand er even mee gaan rijden. Eerst met de auto van mijn vrouw er naartoe, want de accu zal wel plat zijn. Dacht ik. Nou ik draaide het startsleuteltje om, VROEEMMMM! En meteen afslaan. Choke vergeten. Nog een keer starten: VROEMMMMM! En een lekker rondje Houten - Nieuwegein (langs de ANAC om Super Plus 98 te tanken en de auto even te wassen) - A12 - A27 en weer naar huis gereden. Maar op termijn is het voor mij onhoudbaar, eens is mijn spaargeld op.
Robert

ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
Henk
Posts: 95
Joined: Sat Feb 26, 2011 10:45 am

Post by Henk »

Ja jongens het wordt er allemaal niet beter op. Ik heb ook meerder Oldtimers en zal als alles doorgaat ook moeten gaan opruimen...
Moet er nu nog even niet aan gaan denken eerlijk gezegd :( Maar we zullen zien wat de toekomst gaat brengen. In ieder geval vind ik dat onze regering wel heeft laten zien hoogst onbetrouwbaar te zijn. :evil:
User avatar
brinkie
Posts: 348
Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
Location: Houten NL
Contact:

Post by brinkie »

Muddy Bandit wrote:De Grand Raid is verkocht, ik heb hem vandaag naar z'n nieuwe baas gebracht.
Hij is wel in Nederland gebleven, en heeft een hele mooie plaats gekregen naast een soortgenoot.
Zeker omdat het een auto is die origineel in Nederland is geleverd, ben ik heel blij dat 'ie op deze manier is verkocht! Blijf het jammer vinden. :cry:
Robert

ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Zeer spijtig dat het zo moet gaan.
Maar je hebt niet veel te willen.
Met die prijzen is de lol ervan af. Het blijft tenslotte een hobby en moet betaalbaar zijn.
Vroeg of laat zullen ze het oldtimer gebeuren hier ook aan pakken.
Is al sprake van een autokeuring om de drie jaar.
Wat het werkelijk gaat worden is??????????
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply