Afscheid van een vriendin...

In deze rubriek komen de allerdaagse dingen ter sprake.
Post Reply
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Afscheid van een vriendin...

Post by Vollegaaz »

Zo, even een verhaaltje vertellen;

eind november kreeg ik complicaties aan de linkerpols naar aanleiding van een vorige operatie, na een paar weken kreeg ik hevige koorts (40°) en moest noodgedwongen worden opgenomen begin dit jaar, zodoende moest er weer worden geopereerd, de toestand was zo complex dat er zelfs even sprake is geweest van amputatie van m'n linkerhand, gelukkig hebben de heren professoren dat kunnen vermijden, een verblijf van een aantal weken ziekenhuis met de volle lading antibiotica via baxters. Toen ook nog m'n beste vriend en soulmate de strijd tegen kanker verloor, kwam ik in het donker te zitten, om het verhaaltje compleet te maken kwam ook nog m'n echtgenote eind maart zonder werk te zitten. Het behoeft geen verdere uitleg, maar het was veruit de donkerste periode uit m'n bestaan. Ik ben al sinds December werkonbekwaam, de nodige financiële rompslomp en achteruitgang, de spaarcentjes smolten als sneeuw voor de zon, met als resultaat dat ik vandaag de Bagheera heb moeten dumpen, ik ging ervanuit dat er hier weinig animo zou zijn, dus een opkoper heeft ze zo goed als gratis gekregen. Een eind van een tijdperk, ik hoop dat ze in goede handen terechtkomt, er waren wat kleine werkjes, maar ze is echt en goed bewaard exemplaar, ik vermoed dat ze kortelings wel ergens verschijnt op diverse 2de hands site's.

Ik maak volgend weekend een inventaris van de onderdelen die ik nog heb, indien er interesse is tenminste, en anders gooi ik het op ebay!

bon, het ga jullie goed, het was hier fijn vertoeven, en ik kom af en toe nog weleens lezen.

tot in den draai!

Image
Bagheera X '78
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Dat is inderdaad een hoop slecht nieuws op korte tijd.

Het eerste wat dan moet wijken zijn natuurlijk de geld kostende hobby's.

Zeer jammer maar dit zal voor ieder van ons hetzelfde gevolg hebben bij zoveel tegenslag.

Veel sterkte en laat het goede nu maar snel terugkeren.

Tot wederhoren.
Muddy Bandit
Posts: 1646
Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
Location: Almelo NL

Post by Muddy Bandit »

Sow :o
Dat zijn absoluut geen fijne omstandigheden om afscheid te nemen. :cry:

Jullie beiden heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd, en houdt altijd in gedachte dat ergens achter de donkere wolken toch nog weer een zonnetje schijnt...
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....

Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

Post by Urbain »

David,

Dit is inderdaad slecht nieuws. Het is spijtig dat het op deze manier moet gebeuren.
Gezondheid is echter het belangrijkste in een mensenleven en ik hoop echt dat je er snel weer bovenop bent. Dat je de Bagheera moet opofferen moet pijn doen. Dit is wel een dieptepunt, maar als er terug betere tijden aanbreken kan je altijd uw oude passie hernemen.
Wees optimistisch en hou er de moed in.
groetjes,


Urbain

Murena 1.6 1983
User avatar
Vollegaaz
Posts: 1038
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
Location: Zemst
Contact:

Post by Vollegaaz »

klopt, als er 1 ding is dat ik hieruit heb geleerd, dan is het wel "gezondheid is het allerbelangrijkste" :roll:
Bagheera X '78
bassboss
Posts: 1217
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
Location: Ternat

Post by bassboss »

David,

Ik vind dit ontzettend slecht nieuws voor je.
Soms kan het goed fout gaan, zonder dat je er schuld aan hebt.
We beseffen dit niet altijd.
Ik hoop van ganser harte dat je er hoe dan ook in slaagt om alles terug op de rails te krijgen, jou kennende zal deze tegenslag ook wel overwonnen worden!
Het klinkt vreemd, maar zelfs een Bagheera is vervangbaar.
Een mensenleven daarentegen niet.
Ik hoop dat de storm vlug zal gaan liggen, een wie weet komt er ooit een andere Bagheera tevoorschijn, als symbool van de wederopstanding!
Hou je haaks en als er iets moet of kan gedaan worden, dan hoor ik het wel!

Goede moed!

Bart
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Post by hendrik »

Dag david,dat is inderdaad niet zo een goed nieuws wat je daar allemaal vertelt. Ik hoop dat het allemaal terug goed komt voor je het is wel jammer dat je afscheid van je bagheera moest nemen maar je gezondheid gaat voor hé. Nog veel sterkte toegewenst aan jullie beiden.





grt harry de matra.
Geert
Posts: 209
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:46 pm
Location: Gingelom

Post by Geert »

Hallo David,

Klote om te lezen wat je alemaal op zo een korte tijd aan de hand hebt.
Ik hoop van harte dat het ergste nu achter de rug is en het alleen maar beter voor jullie wordt.
Jammer van je Bagheera maar het is "maar" een auto. Vroeg of laat kom je wel eens iets anders tegen.

Kop omhoog, borst vooruit en doorgaan, de tijd terugdraaien gaat toch niet. Op naar beter.

Geert.
User avatar
JV
Posts: 510
Joined: Sun Mar 16, 2008 5:41 pm
Location: Hilversum (NL)

Post by JV »

Verlies de moed niet: moed verloren is al verloren.
Veel sterkte.
Jan Verdam
Matra Murena 2.2S 1983
User avatar
oetker
Posts: 7982
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
Location: Opheusden NL
Contact:

Post by oetker »

Ik miste je al op de meeting en zag de Bag al een tijdje op Kapaza.
Knudde dat de dingen niet zo lopen als je geplanned hebt, en deze extra dompers maken het nog moeilijker.
Jullie zijn ook slachtoffer van de recessie waar het moeilijk is een nieuwe baan te vinden, en als je dan allebei thuis komt te lopen dan heb je een serieus probleem.

Inderdaad staat gezondheid op nummer 1, want zonder dat is er niks meer mogelijk.
Jammer dat de Bag moest wijken en ik hoop dat aan het eind van de tunnel ook nog licht komt voor je.
Ik wens je alle goeds, en wie weet komt er nog wel een nieuw Matra tijdperk in de toekomst.

Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Bart,
Erg jammer wat je is overkomen maar slechts 1 raad, kop omhoog, neus in de wind en vooruit kijken.
We treffen mekaar nogwel als de donkere wolken weggetrokken zijn.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dat een goede gezondheid belangrijk is daar weet ik alles van. Ik heb al veel zwarte sneeuw gezien en blijf nog steeds in gevecht met mijn toestand. Maar je moet blijven geloven dat het ooit weer beter wordt.
Aan alles komt een einde, aan lijden maar ook aan geluk. Het leven is onvoorspelbaar. De kunst is om je steeds aan te passen. We kunnen nu eenmaal niet alles veranderen zoals we het graag hebben.
Blijven geloven in betere tijden.

Spijtig van je mooie bagheera maar deze is te vervangen als de tijd er rijp voor is.
Veel beterschap en geluk.
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply