Ten eerste ben ik twee jaar geleden begonnen met inkrimpen van het wagenpark en vervolgens was het doel om een "onderhoudsvrije" auto aan te schaffen, die wel belastingvrijheid, enige luxe en aparte uitstraling geniet. Ik wil best nog sleutelen echter niet meer aan meerdere grote projecten tegelijk.
Uiteindelijk heb ik een mur gekocht, een rijdend exemplaar, welke wel zo handig is. Echter dienen er diverse aanpassingen en verbeteringen te worden gedaan. Maarja daar was de prijs ook naar en de mur is dan ook al wel bijna 30.
Het doel is dan ook de mur rijdend te houden terwijl kan ik sleutelen en opknappen. Voor mij is het belangrijker dat alles gangbaar is dan dat het een perfecte aanzicht heeft.
Een geheel opgedirkte mur is niet mijn stijl, maar enige aanpassingen buiten de originele onderdelen vind ik ook geen probleem.
Lijstje prioriteiten, foto's volgen:
- Kofferruimte bodem herstellen
- Lekkage benzine vulslang oplossen
- Hitteschild uitlaat vervangen
- Koplamp behuizingen afstellen
- Buitenspiegel rechts herstellen of vervangen
- Afstellen van de motor
- Dynamo laad wel maar maakt herrie (14,2V)
- Controle lampjes op dashboard doen het niet
- Oliedrukmeter geeft 8 bar aan!
- Laadstroommeter dashboard geeft niks aan
Wellicht weet iemand wat ik hier aan kan doen, de oliedrukmeter geeft bij stationair draaien al 8bar aan. Echter is dat niet verwonderlijk gezien dat als ik het contact aan zet (zonder de motor te starten) de meter al 3 bar aangeeft!?!
Lekstroom of de sensor die wellicht vervangen dient te worden?
Hartelijk dank alvast voor de interesse in mijn project en alle hulp!